woensdag 6 oktober 2010

Uiltjes en eikels

Zoals beloofd nog het vervolg van onze creafamiliedag van afgelopen zaterdag. Dit mooie gepimpte zeepje hebben we van Elien en Marije kado gehad.
Tante Elly en Margreet verrasten ons met deze prachtige herfstbladlichtjes.
En Gera had voor iedereen dit prachtige rozenbottellampje gemaakt.
Alle gulle geefsters: hartelijk dank!! Ik geniet er iedere avond van, de kaarsen branden volop.
Dit zijn nu de werkstukjes geworden die we hebben gemaakt met zijn allen. De uiltjes konden in drie formaten worden gemaakt. Er is goed te zien dat eigenlijk iedere viltcombi qua kleur mogelijk is. Alles wordt leuk. Ook hebben we de eikels en het blad gemaakt om deze vervolgens om een klein windlichtje te bevestigen als versiering. Verder kregen de uiltjes nog een piepschuimbal beplakt met mos en houten schijfjes, die te gebruiken is als sokkel.
Kortom het was een gezellige dag, die weer is omgevlogen.
Hartegroet, Carla.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Carla,
    jullie hebben echt een leuke creafamliedag gehad. Bedankt dat ik ook zo'n leuke gadget heb gekregen. Wat hadden jullie allemaal super leuke gagdets gemaakt/gekregen, geweldig.
    Nogmaals bedankt ook voor de foto's, heb ik toch mee kunnen genieten van jullie creativiteiten.
    Het is allemaal erg mooi geworden, kunnen jullie met elkaar weer trots op zijn!

    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla,

    Jullie zijn wel een heel creatieve familie niet?
    Leuke spullen, het zeepje is erg leuk!1 maar ook de uiltjes die jullie samen gemaakt hebben zijn prachtig.Maar ook het theelichtje met blad,och eigenlijk alles wel!
    Het was vast gezellig!!

    Je kunt nog even lekker na genieten!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He hoi Carla,

    Wat zie ik dan toch nu??? Dat jij achter de persoon van vanmorgen zit!! Geweldig!!

    Ik ben één van je eerste volgers op je blog, hoe klein kan de wereld zijn. Maar hoe kom jij op deze plek??? En dan bedoel ik waar ik je vanmorgen heb gezien.

    Erg leuk vond ik het vanmorgen moet ik eerlijk bekennen.

    Nou we bloggen vast weer....
    Tot gauw,
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk om te zien allemaal. Wat zijn die uiltjes leuk!!

    En wat heerlijk om zo'n creatieve familie te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb net ook al de foto's bij Gera bewondert!! Wat ziet dat er allemaal gezellig uit zeg... Ik vind de uiltjes helemaal geweldig...

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk als je zoveel creatieve familieleden hebt! Het lijkt me enig zo'n dag!

    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen