dinsdag 23 november 2010

Tandarts

Vanmiddag hebben we met zijn vieren een controle-bezoek aan de tandarts gebracht, best spannend natuurlijk na al die lekkernijen die met Sint Maarten zijn genuttigd....
Om vervolgens de pepernoten en al het lekkers wat Sinterklaas meebrengt niet te vergeten. Bij de kinderen en bij mij was alles prima in orde, manlief echter moest een nieuwe vulling omdat hij vorige week een oude vulling heeft verloren. Bovenstaande foto laat een kies zien die ik als aardigheidje voor mijn schoonzus heb gemaakt, zij is tandartsassistente.
En aangezien ik voor haar verjaardag een envelopje met inhoud zo saai vond om te geven......kwam deze kies goed van pas. Ik ben hem ooit ergens op een blog tegengekomen, maar weet niet meer waar....sorry.
Hartegroet, Carla.

9 opmerkingen:

  1. hoe toepasselijk: een kies met een kroontje!
    zal je schoonzusje toch wel blij mee zijn geweest?
    lieve groet en hoe je tandjes goed en tot....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb hem ook gezien en ergens opgeslagen.
    Vond het zo'n schatje.
    Die van jou is ook een leukerd hoor.
    Erg toepasselijk om aan je schoonzus te geven.
    Groetjes en een fijne dag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kies en wat een leuk idee om die voor je schoonzusje te maken, Geweldig Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!! Zowel het idee als de uitvoering :-))

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk, mijn zus is ook tandartsassistente dus als iemand nog weet waar het patroontje te vinden is, dan hoor ik het graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja,ik ken hem ook, volgens mij stond hij ooit op de weblog van Jannie, ze staat ook in je lijst; j@nnie's weblog. Hij is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,
    Ik heb m gevonden via de site viltkriebels.nl Moet je even flink zoeken maar via haar heb ik hem gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen