woensdag 7 april 2010

Knuffelbeer

Voor onze kinderen heb ik deze speel- c.q. knuffelbeer gemaakt. Het originele patroon is van "Le Suh", waar ik vervolgens natuurlijk mijn eigen draai aan heb gegeven. Ik heb een hoogwaardige kwaliteit berenbont gekocht, één die de kwaliteit van mohair benaderd. Niet zo'n synthetische dus....
Ook de ogen zijn veiligheidsogen. Voor de voet- en handzooltjes en binnenzijde oren en neus heb ik een natuurleren zeemlap gebruikt. Het kleine bruine dopje van de neus is van suède. Kortom, de beer kan tegen een stootje. Deze beer is ruim een halve meter hoog, je hebt dus echt wat vast als je even troost nodig bent ;-)))
Fijne zonnige dag allemaal!!!
Hartegroet, Carla.

8 opmerkingen:

  1. Nou die kan ik wel gebruiken, laat m maar overkomen naar hwijk ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig.
    Knap gemaakt hoor.
    Fijne zonnige middag.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super! Wat een heerlijke knuffelbeer! ♥ Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is en blijft een geweldige
    leuke beer.

    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige beer!! die verdient een knuffel :-)

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige beer Carla!
    Groetjes Arna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie beer heb je gemaakt en zulke mooie materialen heb je gebruikt!
    Hij zit daar ook zo lief te wezen!!
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen