vrijdag 28 mei 2010

Kanoën

We hebben vanmiddag voor de eerste keer dit jaar de kano te water gelaten.
Even een paar kilometer op het water met beide kids er ook bij in.
Voor Sabiene was dit de eerste keer en "gewapend" met zwemvest zat ze als een prinses in de kano. Zo'n schommelend gevoel was voor haar even wennen en wij moesten er vooral voor zorgen dat ze netjes midden in de boot bleef zitten ;-))))Al roeiend raakten we snel weer op mekaar ingespeeld en het was voor iedereen genieten. Voor jullie wat plaatjes van de omgeving!
Morgen is de creafamiliedag, ik heb er zo'n zin in!!!!! Maar hierover morgen meer ;-)))
Hartegroet, Carla.

4 opmerkingen:

  1. Oh wat fantastisch!! Wat leuk om zo met beide kinderen te gaan kanoën! Kan me voorstellen dat jullie hebben genoten! En ik nu van de foto's mag meegenieten! Dat er maar vele mooie tochten mogen volgen het komende seizoen!

    tot straks! :-)
    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een geweldige plaatjes, ik had jullie wel willen zien. Creafam.dag nou het begint goed Mar heeft zich verslapen ha ha.
    Heb er veel zin in, tot straks, tanta Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk lijkt me dat, wij hadden vroeger ook een kano, op de Nieuwkoopse plassen! Wie weet komt het er ooit weer eens van ... Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er stoer uit zeg, het lijkt wel vakantie!
    Bedankt voor de super dag vandaag, alles tot in de puntjes geregeld, top man!
    Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen