woensdag 28 juli 2010

Vlinderslinger in regenboogkleuren

We hebben vakantie! KJ is nu ook vrij namelijk. Heerlijk genieten van de rust, de dagelijkse sleur en drukte even kunnen vergeten. We trekken er regelmatig op uit, speeltuinen, pretparken, dierentuinen maar vooral ook het water op. Het is hier dus op hobby-gebied iets rustiger...
Toch heb ik nog tussen de bedrijven door deze vlinderslinger gemaakt. Het idee is te zien op de weblog van Ingrid. Dank je wel voor deze topper Ingrid!!!!
Ik ga hem kado doen voor een verjaardag. De jarige wilde graag geld, maar een kaal envelopje geven vind ik zelf niet zo leuk....dus maar gauw even de viltbak ingedoken. De vlinders zijn gemaakt van sprookjesvilt en onderaan hangt een glazen regendruppel.
Fijne vakantie voor allen die weg zijn of weg gaan.....of gewoon thuis genieten van hun vrije tijd.
Hartegroet, Carla.

9 opmerkingen:

  1. jammer, ik ben niet jarig :-))
    wat een superleuk cadeau!!!!

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke regenboog-vlinder-slinger heb je gemaakt en wat een origineel cadeautje. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, en de kleuren lopen ook heel mooi over!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige slinger zeg!!!
    en geniet van heerlijke vakantie!!
    Dit is mijn laatste week en ze zijn voorbij gevlogen! jammer!!
    Maar ik ga wel weer helemaal tevreden aan de slag hoor na al die leuke dingen die ik heb gescoord!! hihi
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke slinger!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie slinger met mooie kleuren!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé wat leuk om je mooie vlinder slinger te zien !!! Leuk cadeau .
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen