dinsdag 14 september 2010

Paddenstoel Manneke

Hierbij nog een werkstuk dat ik vorig jaar heb gemaakt, het paddenstoel manneke van atelier Anemoontje. Samen met mama en mijn buurvrouw hebben we hier wekelijks een avond aan gewerkt. Uiteindelijk was het nog flink doorwerken om hem in de herfst gefotografeerd te krijgen bij zijn echte maatjes....
Het is een mooie grote pop die prima solitair kan staan op de herfsttafel. Wat herfstmaterialen erom heen als kastanjes, eikels, beukenootjes en blaadjes....en klaar is kees.
Ik ga hem binnenkort weer opzoeken uit de voorraaddoos. Kan er naar uitzien!
Hartegroet, Carla.

12 opmerkingen:

  1. Wat schattig zeg zo leuk die kabouter!! en wat een geweldige paddestoeltjes zeg!!
    Ik heb er van genoten hoor
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachrig ventje. Mijn dochter zag hem bij Niels en was helemaal weg van hem. Misschien dat ik hem voor haar verjaardag volgend jaar ga maken. Dit jaar lukt het mij niet meer.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een beauty.
    Hij is echt mooi.
    Lekker van hem genieten deze herfst.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla,

    Hij is wel heel mooi geworden. Je kunt er al weer bijna van genieten!!

    Volgens mij is hij best wel groot, niet??

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is echt erg mooooooii. Super
    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, imposant paddenstoel manneke heb je gemaakt! Prachtig! Een gezellige herfstdecoratie.
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schat! Dan heb je inderdaad niet meer nodig!
    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt prachtig! Wat een ontzettend lief manneke! En hij is geweldig boven je weblog, zeg! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat een geweldige paddestoel man is dit toch.Prachtig ontwerp maar super mooi gemaakt.
    gr Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vind hem ook geweldig hoeveel weken heb je er overgedaan om hem af te krijgen? Een aanwinst voor je herft tafel.

    Groetjes gerda
    www.deviltentol.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen