zondag 10 oktober 2010

Herfstvrouwtje

Wat een bijzondere datum hebben we vandaag, 10.10.10 ;-))) en laat ik vandaag nu net niet toe zijn aan het 100e berichtje van deze blog....maar de aan de 99e! Bovenstaande foto is van het herfstvrouwtje, nog naar het oude ontwerp van Ans Sandkuyl. Alle patroonrechten van deze ontwerpster liggen nu bij atelier Lindelicht. Ik heb dit popje voor wat betreft de materialen iets aangepast. In plaats van flanel voor het jurkje heb ik nickey velours gebruikt. Met de paddestoeltjes die zomaar in het gazon te voorschijn kwamen is het nu echt herfst.
Alvast een fijne week allen, hartegroet Carla.

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig plaatje! Ik vind het velours ook zo mooi! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is prachtig en staat erg gezellig zo bij die paddenstoeltjes, Fijne week groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig herfstvrouwtje.
    Ik hoop dat ze het prachtige weer van vandaag voor de hele Herfst heeft meegenomen.
    Groetjes en nof een fijne zondag.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig herfstvrouwtje, dat geel lijkt wel door de zon beschenen, zoals vandaag het weer was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi herfstvrouwtje heb je gemaakt. Prachtige kleuren. Ze is goed gelukt hoor.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herkende haar gelijk als creatie van ans sandkuyl. Ik heb nl heel veel van die ontwerpster gemaakt maar ik moet met het schaamrood op mijn kaken bekennen dat de herfstvrouw nog onafgemaakt in een la ligt. Je hebt haar prachtig gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi je herfst vrouwtje, prachtig met de velours stof! Ik vind de sproetjes op haar neus ook zo grappig staan!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt je herfst vrouwtje. Ik heb ook nog ergens een boekje over bloemen kinderen. Geniet van de herfst.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk herfstvrouwtje. De kleuren zijn erg mooi. Wat leuk de foto gemaakt in het gras bij de paddestoelen lijkt net of ze ze gaat plukken.

    Groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig deze herfstvrouw, helemaal passend bij de paddestoeltjes in het gras !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi, dezeherfstvrouw!
    Mooi gemaakt! Geniet ervan!
    Groetjes van Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het is echt heel mooi ik ben jarig op de eerste herfst dag :)

    BeantwoordenVerwijderen