zaterdag 6 november 2010

Het paard van de Sint

Ik kwam erachter dat het alweer bijna twee weken geleden is dat ik mijn laatste blogje plaatste. De tijd vliegt me echt door de vingers....... ;-)))
Americo staat al te trappelen op stal, nog één weekje te gaan dan mag hij weer in actie komen.
De wortels die straks in de schoentjes zullen worden gelegd, lonken al naar hem.
Dit paard is gemaakt naar patroon van de Witte Engel, het zweeds paardje. Ik heb het origineel fors vergroot en hem uit 3 mm dik wit vilt gemaakt. Het zadel en het tuigje zijn van een lapje leer c.q. een leerveter gemaakt.Hartegroet, Carla.

13 opmerkingen:

  1. zachtjes gaan de paardenvoetjes. trippeltrappel.....
    lieve groet en tot....riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht beestje die schimmel.
    Hoop dat hij veel kadootjes rond mag brengen dit jaar.
    Vind het erg jammer dat ik uit de kleine kinderen ben.
    Groetjes en een fijn zondag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moi, wat een geweldig paardje in zijn stal. Gaan jullie de sint verwelkomen zaterdag?
    Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, dit zweedse paardje als Americo!
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke americo... super hoor... ik ben trouwens ook erg nieuwschierig naar je heks....
    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig paard! Het ontwerp is ook zo mooi, zo'n lekker stevig paard. Goed idee om deze te vergroten.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een hele mooie americo geworden en ook ik ben benieuwd naar je heks!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje. Leuk idee om hem groter te maken. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief paardje en wat een leuk idee om hem te vergroten! Krijgt hij ook nog een Sint op zijn rug? Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie Americo! helemaal geweldig! wat kanp dat je hem zelf hebt vergroot, volgens mij zou ik het niet durven..

    Groet, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan het patroon niet vinden op de witte engel je hebt me namelijk zo geinspireerd.. heb je misschien een url ?

    grtz

    jannie

    BeantwoordenVerwijderen