zaterdag 24 juli 2010

Dagje dierentuin

Vandaag zijn we met zijn viertjes naar de dierentuin in Emmen geweest. En hoewel we een abbonement hebben en hier dus regelmatig komen, is het elke keer weer een feestje.
De kinderen genieten zienderogen....en wij dus ook.
Wat momenteel wel erg boeiend is om te bekijken, zijn de olifanten die deel uit maken van het kunstproject.
Op veel plaatsen in de dierentuin maar ook in het centrum van Emmen zijn geschilderde olifanten te zien. Een prachtig gezicht!!!
Bij thuiskomst nog even een klein projectje begonnen. Het leuke kadootje dat we van Gera kregen bij de nieuwsbrief van juli j.l. Mijn speldenkussen staat reeds te prijken!!!
Gera dank je wel voor dit ontzettend leuk gebaar!!
Fijne zondag allemaal!
Hartegroet, Carla.

3 opmerkingen:

  1. Wat stoer, olifant parade ipv cow parade. Ik wist niet dit ook bestand.
    En wat heb je nou toch weer gedaan, het aardbeidtje af... geweldig zeg.
    Ben begonnen met het knippen van 200 blaadjes voor het hortensiahangertje van EllenS, dat gaat alleen niet zo snel ;-)
    Groetjes Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blog! ik wil je graag volgen. Mij ook volgen? kijk op ma-de-by-me.blogspot.com

    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Carla,

    heerlijk naar de dierentuin!! Mooi hè die olifanten!! Hé wat leuk dat je het aardbeitje hebt gemaakt!

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen