zaterdag 30 juli 2011

Nog meer konijnen....



Nog meer konijntjes heb ik de laatste tijd gemaakt. Deze zijn gemaakt naar het patroon van de hobbydoos, een gratis patroon die op deze site aan te vragen is. Ik heb ze gemaakt van gemelleerd caramelkleurig cinnamon-vilt.En het konijnenverhaal is nog niet compleet....dit is onze nieuwste aanwinst...'snuffie'! Een dwerg-baardkonijntje! Het is echt een schatje...ook de kinderen zijn er heel erg blij mee!







Fijn weekend verder, hartegroet Carla.

7 opmerkingen:

  1. Ik neem aan dat Snuffie raar op keek toen hij de hobbydoos konijntjes zag?? haha. Je konijntjes zijn wel erg leuk, en wat een mooi kleurtje!!! Super!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt.
    En wat een schatje is snuffie.
    Ziet er erg aaibaar uit.
    Veel plezier met jullie nieuwe huisgenoot.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke konijntjes heb je gemaakt en de kleur vilt vind ik erg mooi !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk ding! Helemaal weg van, ik zie m gauw een keer in het echie.
    Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat echte konijntje is lief, maar die je gemaakt hebt zijn ook leuk, zeg!
    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die konijntjes.....ik vind ze super! Wat een leuke weblog is dit zeg! Kom gauw weer terug om verder te kijken, het is nu etenstijd ;-(

    BeantwoordenVerwijderen