zondag 17 juli 2011

Vogelverschrikkers creafamiliedag

Seizoentafel van mama.


Seizoentafel van mij.


Seizoentafel van buurvrouw Nettie.


Ik kan weer internetten...pfffff. Afgelopen week heel veel problemen gehad met de pc waardoor dit niet mogelijk was. De creafamiliedag ligt inmiddels alweer een week achter ons.
Het was een voortreffelijke dag, super gezellig en hard gewerkt.


De voorbereidingen voor deze dag waren ons toebedeeld. Het idee van de vogelverschrikker is dan ook al vroeg dit voorjaar ontstaan. Telkens kreeg de pop meer gestalte....met dit als uiteindelijke resultaat. Ook vonden we het belangrijk om de voorbeelden naar eigen inzicht te maken, om aan te geven dat er heel veel variatie mogelijk is.


De seizoentafels werden verder naar eigen idee aangekleed. Afgelopen zaterdag hebben we allemaal een vogelverschrikker gemaakt met een olijfgroene jas en een rode koolkleurige hoed.


Dit exemplaar heb ikzelf nog niet helemaal af....zodra die klaar is zal ik de fotoos tonen.








Fijne werkwerk en/of vakantie allemaal, hartegroet Carla.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind jullie vogel verschrikkers echt super... Er is zeker geen patroontje van???

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee en wat een prachtcreaties:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vogelverschikker heb je in je tuintje staan. Of de vogels weg zullen blijven???Eigenlijk is ze veel te mooi als vogelverschikker. leuk gedaan.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de geweldige dag! Het zijn alle drie toppers die vogelverschrikkers.

    Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een echte verwen dag, nogmaals ontzettend bedankt, op het hoedje en de poes na heb ik hem ook klaar. liefs tante Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die van jou is ook al zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Carla,
    Het was een superdag met supervoorbeiding!! DANKJULLIEWEL!Ben blij met mijn vogelverschrikker!

    Liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carla,

    Via via ben ik op jouw blog terechtgekomen. Leuke dingen maak je hoor!

    Volg je toevallig je opleiding in het UMCG? Daar werk ik namelijk ook (bij Anesthesiologie).

    Groetjes,
    Renske
    www.hipenhaak.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen