zaterdag 15 mei 2010

Appelbloesem

Vandaag zijn we bij mijn ouders geweest. Pa en KJ hadden buiten een timmerklus.
De kinderen in de overall lekker buiten spelen. Wat zullen ze lekker slapen vannacht, na zo'n dag in de buitenlucht. Ma en ik hebben wat gevilt, de creafamiliedag komt er spoedig aan.
Hierover later meer ;-)))
Toen we met zijn allen buiten op het terras ons kopje koffie dronken, viel mijn oog op de appelbomen van pa en ma. De bramley, groninger kroon en de notarisappelboom stonden volop in bloei. Pracht gezicht!!!
Het is dus de hoogste tijd om mijn appelbloesemlampjes van atelier Lindelicht op te hangen.
Dit is het tweede seizoen dat we er plezier aan beleven. Ik moet zeggen dat ze wel weer heel gezellig licht geven als je ze een jaar niet hebt zien hangen ;-))))
Fijn weekend allemaal, hartegroet Carla.

6 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er gezellig uit.
    Vind ook de kleur erg mooi.
    Groet en fijn zondag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die appelbomen!! En de lampjes zijn erg mooi! Sfeervol licht!!

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je lampjes zijn mooi!!! geweldig hé die bloesem... ik moet altjd zo lachen als ik mensen zie die drk bezig zijn de gevallen bloesems op te vegen... een uur later kunnen ze weer...

    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé jij hebt ze ook gemaakt ; wat hangen ze zo leuk samen !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi!! ik heb de aalbes hangen dat was een enorm karwei maar wel veel plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw
    ik ben dol op roze
    mooi gemaakt hoor!
    en wat een leuke foto,s ook ik en mijn zoontje waren voor blogland
    met de camera in de bocht.
    Groetjes
    Constance

    BeantwoordenVerwijderen