maandag 10 mei 2010

Jarig

Hoera, het is feest vandaag.
Ik vier mijn 42e verjaardag!!!!! Het leuke is dat het hele gezin vrij is, zelf heb ik gesnipperd. KJ heeft afgelopen weekend gewerkt en is dus ook vrij. De kinderen hebben nog mei-vakantie. Super dus!!
Ter opluistering van de feestvreugde heb ik toch nog maar even wat bloemstukjes in elkaar geknutseld. Ik vind het altijd zo gezellig staan. En met alles wat er in de tuin op dit moment alweer gaat groeien en bloeien kom je een heel eind. Even wat anjers en ridderspoor erbij gekocht en klaar is kees ;-)))
Fijne dag allemaal, hartegroet Carla.

9 opmerkingen:

  1. Er is er één jarig, hoera, hoera,
    Dat kun je wel zien dat ben jij!

    Lieve Carla,
    Van harte gefeliciteerd met je 42e verjaardag!
    Fijne dag vandaag!

    liefs, Gera
    p.s. prachtige bloemstukjes heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla, gefeliciteerd en een gezellige dag. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte en een hele fijne ( vrije ) dag met elkaar ! Hier zijn de kinderen trouwens voor 3 dagen naar school ; waren ze het niet echt mee eens ;-)
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie!!!! gefeliciteerd. Ik hoop dat je een fijne dag hebt.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Carla, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je nog vele gezonde en gelukkige jaren!
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hieperdepiep Hoera! Op de valreep nog een hartelijke felicitatie met je 42e verjaardag! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van Harte en nog een fijne avond.
    Op naar het volgende jaar.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carla,

    we hebben weer een fijne verjaardag met jou mogen vieren. We hebben genoten en hopelijk jij ook! Kun je nu met je kadootjes "spelen" (haha).

    Liefs Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen