dinsdag 18 mei 2010

Binky

Mag ik mij even voorstellen? Ik ben Binky!!! Ik ben gemaakt van sparse mohair en ik heb suedine hand- en voetzooltjes, zwarte glazen berenogen en een bel om mijn nek.
Binky is een ontwerp van Toos Keuning van berenatelier Tierlantijntje. Toos ontwerpt al zo'n 17 jaar teddyberen met veel liefde. Haar beren kloppen gewoon als je het patroon bekijkt en er mee aan de slag gaat. Heerlijk is dat!
Ik heb Binky dan ook met erg veel plezier gemaakt. Hij mocht vandaag even naar buiten voor de fotoos. Ik moest nog even mijn bloeiende helleborussen aan jullie tonen namelijk. Nu gaat Binky snel de vitrine weer in ;-))))
Fijne avond, hartegroet Carla.

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie beer! Och ik zou toch ook een snel weer een berenvelletje uit mijn mohairdoos moeten vissen en een beertje maken. Als ik een leuke beer ziet, begint het toch weer te kriebelen.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende beer, Carla! Heel knap gemaakt, vind ik. Dank je voor je reactie op mijn blog. Ik heb het indianenmeisje inderdaad weer gemaakt met als basis het patroontje van De Witte Engel, en dan maar lekker verder bedenken! De kleuters vonden haar erg lief! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie berensnoet heeft 'ie ; goed gelukt !
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke beer en knap werkje, leuke foto's groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke beer!! ik vind de voorpoten op die manier ook zo leuk! Prachtige kleur mohair!!

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldige beer!!! ik vind hem super!!!
    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje is die Binky geworden! het snoetje is zo lief!
    Ik heb ook nog niet zo lang geleden mijn eerste beer gemaakt.
    Jammer dat die stoffen altijd zo duur zijn.Dus heb ik hem van badstof gemaakt.En dat ging ook prima.

    Zet Binky maar goed weg, het zou zonde zijn als er iets aan komt!

    Fijne week, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen