vrijdag 7 mei 2010

Happy 101 award

Ik heb een Happy-award gekregen van Angelina.

Dank je wel Angelina voor dit lieve gebaar!! Nu is het aan mij natuurlijk om te vertellen waar ik happy van word. Daar gaat ie......

- happy word ik van mijn gezin
- happy word ik van familie en vrienden om me heen
- happy word ik van alles wat om me heen groeit en bloeit, ik ben een echte natuurliefhebster
- happy word ik van mijn shetlandpony's, de kat, de kippen, konijnen en de hamster
- happy word ik van zelfgemaakte creaties, ik geniet enorm als het goed gelukt is
- ik kan heel erg happy worden van kleine dingen........
- kortom ik ben een gelukkig mens!!!

Ik geeft deze award dan ook aan al mijn trouwe medebloggers en trouwe bloglezers, ik word dan ook vrolijk van al die leuke reacties die ik van jullie mag ontvangen. Maar vervolgens ben ik reuze benieuwd waar jullie vrolijk van worden!!

Fijn weekend allemaal, hartegroet Carla.

5 opmerkingen:

  1. Dit vind ik nu een leuke award!
    Leuk om te krijgen ook. Ik kreeg hem van Stina
    gefeliciteerd hoor en ooh wat heb je lekker veel dieren!
    Ik heb het maximale in mijn stadshuis rond lopen 3 honden en 2 katten meer is echt niet mogelijk maar als ik de kans kreeg? dan wist ik het wel
    Ik wens je een heel fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en leuk je dingen te lezen waar jij happy van word. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk om te lezen waar je vrolijk van word.
    Goed dat je mij gevonden hebt.
    Fijn weekend en groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, zo leuk om te lezen waar je vrolijk van wordt!
    fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. congratulations! your blog is lovely!
    happy wk,
    Rosa

    BeantwoordenVerwijderen