woensdag 12 mei 2010

Niels op de gans

Samen met mijn moeder en mijn buurvrouw hebben we de gewoonte om wekelijks één avond samen te komen om "iets" te gaan maken. Soms is dit een teddybeer van mohair, iets van vilt, een quilt of noem het maar, soms is dit een individueel ontwerp of we maken alle drie hetzelfde.Zo is ook Niels op de gans ontstaan. Hier zijn we tijdens een winterperiode aan begonnen. Wekelijks werd er aan dit ontwerp gewerkt. Wel hadden we alledrie andere kleding voor Niels bedacht ;-))) Van de gans hebben we dezelfde uitvoering gemaakt.
Dit is mijn exemplaar geworden. Naast het feit dat ik er nog steeds erg blij mee ben is Sabiene dat ook. Maar zij heeft het voorrecht dat Niels op haar kamer hangt ;-)))
Het lijkt me ook nog eens leuk om een iets kleiner uitvoering van Niels te gaan maken. Dit was de grootste uitvoering van de Witte Engel. Dus wie weet.........
Hartegroet, Carla.

11 opmerkingen:

  1. Super goed gelukt erg mooi.
    Fijne dag vandaag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt is hij super leuk geworden!!!
    Een hele mooie niels!
    Ik ben de orginele niels trekpop aan het maken uit 1800 nog wat!
    Die ziet er niet zo lief uit hoor!! maar wel leuk.
    Deze is geweldig wat een leuk idee om samen dingen te maken dat doe je het ook!
    Ik wens je een fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla
    Waaauuuww hij is erg mooi geworden.
    En wat een mooie achtergrond heb je. Hoe heb je dat voorelkaar gekregen.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla, hij is wel erg mooi geworden!
    Ik snap dat Sabien daar erg blij mee is!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Carla
    Het is een prachtige Niels op de gans geworden ,daar zitten heel wat stukkenvilt in ,en uren werk .

    Meinarda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super erg mooi, het is net of hij zo wegvliegt.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel voor de lieve reacties.

    @Angela, ik heb de fotoos gemaakt terwijl Niels met zijn (ophang)nylondraadjes in de desbetreffende bomen hing.

    Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'Wat staat jouw mooie Niels prachtig op de foto's.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige Niels is dat geworden, en wat heb je 'm ook mooi op de foto gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is hij mooi geworden! En wat leuk om elke week samen aan iets te werken! Zo krijg je nog eens iets af! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Carla,
    Wat super!!! Erg mooi is deze Niels. Ik blijf hem leuk vinden. Leuk dat ie bij Sabiene op de kamer hangt! Mooi deze kleuren voor de kleding!

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen