dinsdag 16 maart 2010

Award

Ik heb mijn eerste Award gekregen! En dat terwijl ik nog maar zo kort in 'blogland' verkeer. Hij is van Angelina, ik ben er erg blij mee! Lief dat je aan mij dacht. Ik mag 7 dingen over mijzelf vertellen dus hier gaan we!
Wisten jullie dat:
1. dat ik mijn vilthobby na ongeveer 15 jaar hier weinig mee gedaan te hebben, weer helemaal heb opgepakt.
2. dat ik ook graag mohair beren maak.
3. dat ik graag in de natuur ben.
4. dat ik gek ben op dieren.
5. dat ik werk op een operatieafdeling in een ziekenhuis.
6. dat bloemschikken ook één van mijn hobbies is.
7. dat Margreet mijn nicht is ;-))
Nu de lastigste klus van alles....... 7 nieuwe nominaties...........ik kom er niet uit.........ik wil niemand te kort doen en daarom is deze award voor iedereen, bloggers en niet bloggers, kortom iedereen die mijn blog leest!
Fijne avond allemaal.
Hartegroet, Carla.

6 opmerkingen:

  1. leuk verdient gefeliciteerd, groetjes Esther,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de eerste award!!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, met mij nog een keer, leuk dat je me volgt.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla,

    gefeliciteerd met je award, stoer hoor!!
    Moet zeggen dat er weer veel leuke foto's en
    verhalen op staan, het is een genot om te lezen. En ik moet bekennnen, zelfs ik heb genoten van jullie crea-familie dag, ondanks dat ik geen freubelhanden heb. Ga zo door allemaal en wie weet......kom ik ook nog es over de streep (haha)

    Liefs van Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo.
    Wat een leuke blog heb je.
    Ben wel af en toe op bezoek geweest.
    Van Harte met je award.
    Leuk zo'n familiedag. En zo creatief. Prachtige dingen gemaakt.
    Ik blijf je graag volgen. Groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik wist het allemaal niet hoor ;-))
    Gefeliciteerd met je award, en hopelijk volgen er nog vele mooie foto's. Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen