donderdag 25 maart 2010

Haas met zeeprozen

In de Hobby Handig van april/mei 2009 die ik van de bibliotheek had geleend, kwam ik leuke paascadeautjes tegen. Ze waren gemaakt van gastendoekjes, washandjes, badparels en een bruisbal.
Ik heb er mijn eigen draai aangegeven en dit is het resultaat. De roosjes die in het mandjes liggen zijn van zeep. Ze zijn enig om cadeau te doen! Echter op het toilet staan ze ook heel gezellig, daar heb ik ze in de kleur van mijn gastendoekjes gemaakt.
Heb er nu zelfs één in blauw en één in rose gemaakt zonder zeeprozen, om in het mandje kraamkadootjes te leggen. Folie erom, klaar is kees ;-))))
Zo ik ga gauw naar buiten, wat is het toch fantastisch weer, 21 graden geeft de thermometer aan.
Smullen!!!
Hartegroet, Carla.

9 opmerkingen:

  1. Wie is het ook lekker warm buiten. Wat zal het lekker bij je ruiken. Erg leuk idee nog een fijne dag groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. Ook als kraammand.
    Ziet er gezellig uit.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat ziet dat er enig uit! Leuke cadeautjes! Ik ga eens in de bieb kijken of ik ze ook kan vinden ... ♥ Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er echt leuk uit... super om dt te krijgn toch!!!
    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeie tip om in de bieb te zoeken! Ik bedenk dat dan weer niet. Ben wel erg blij met mijn bunny met roosjes ;-)) Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke konijnen met zeeprozen.
    Je moet maar op het idee komen.
    Ik ga je volgen hoor want ik ben nieuwsgierig naar al je volgende creaties
    Ik houd zelf ook van knutselen al is het niet met vilt
    Maar kom eens bij mij achterom
    zou ik erg gezellig vinden.
    Ik wens je een heel fijn knutselweekend toe
    en tot snel
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zal ik je mijn adres even doorgeven;-) wat superleuk is dit om cadeau te krijgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er leuk uit en het zal denk ik ook heerlijk ruiken...
    Goed weekeinde , groet van Ingrid.
    ( Las "ergens" dat je vandaag weer met je ouders op stap was ; Niels dit keer ;-) Was het leuk ? )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee ! Ik ben meteen naar de bieb gesjeesd maar ze hebben het niet meer ! Zou jij me aan een patroon/werkbeschrijving kunnen helpen ? Ik weet dat dat eigenlijk natuurlijk niet de bedoeling is maarja......hij is zo leuk !
    Vriendelijke groet, Charlotte Nas (charlottenas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen