dinsdag 2 maart 2010

Terug van de veiling?

Ik kan er niet genoeg van krijgen ;-)))) Samen met mama het projectje 'anemoontjes' gedaan.
We hebben totaal 30 bloemen gemaakt. Ik het knipwerk en de stampers genaaid en mama heeft de bloemen eraan gezet. Heerlijk karweitje zo met zijn beiden, we hebben er super van genoten.
Op de foto staan er nog 27 bloemen afgebeeld, 1 setje is al kado gegeven.
Dus wie is er binnenkort jarig?????
Fijne dag allemaal, het is hier heel mooi zonnig!
Hartegroet, Carla.

10 opmerkingen:

  1. ooooo, wat een prachtig gezicht!!! jaaaaaa, ik ben bijna jarig, o, nee, net geweest :-))
    Maar het zien van de foto's is al een cadeautje!! Wat weer een mooi gezamenlijk project!

    Fijne dag! liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa ik ben jarig, over een maandje. Dan zijn ze vast nog wel goed. Deze verwelken ja niet hihihi. Super gedaan dames! Complimenten.
    Groetjes Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk al die mooie potjes met anemoontje,ben nog lang niet jarig maar ik vind het allang leuk om naar dit plaatje te kijken, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een prachtig gezicht, nee ik ben nog lang niet jarig, jammer.
    Maar dames geweldig gedaan. liefs Elly H.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjee, wat een werk! Maar het resultaat mag er zijn: een fleurig geheel! ♥ Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, over twee weken! ;-) Leuk zeg zo'n heel stel anemoontjes en wat gezellig dat jullie het samen hebben gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er prachtig uit !
    Zonnige dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In April ben ik jarig...;-)!!
    Wat een geweldig mooi gezicht al je vaasjes!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jaaaahhhhhhhh ik ben bijna jarig... in augustus... hihi... ziet er super uit!
    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een kleurig geheel zo!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen