vrijdag 12 maart 2010

Bloemen van de markt

Vandaag even naar de markt geweest om bloemen te kopen. Ik had zo'n zin om het huis alvast iets in voorjaars- en paasstemming te brengen. Zo kon ik letterlijk en figuurlijk mijn ei even weer kwijt ;-)) Aanstaande zondag is een tante jarig die op haar verlanglijstje een enveloppe met inhoud heeft staan. Voor haar heb ik dit gietertje gemaakt, kan hier het envelopje aan.....
En dan morgen: de creafamiliedag!!!! Jippie, ik heb er zin in!!!

Fijn weekend allemaal!!
Hartegroet, Carla.


2 opmerkingen:

  1. dat ziet er gezellig uit... ik ben ech helemaal weg van je gieter! daar zal je tante vast heel blij mee zijn!!!
    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bloemstukjes je tante zal er blij mee zijn. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen