zaterdag 27 maart 2010

Voorjaars-open-dagen Niels Holgersson

Ik heb afgelopen vrijdag samen met mijn ouders de voorjaars-open-dagen van Niels Holgersson bezocht. Ook Gera en haar man waren er deze ochtend, het was erg gezellig. Voor mij zijn dit altijd kleine feestjes hoor! Binnen al rondscharrelend genieten bij alle seizoentafels waar de prachtigste ontwerpen staan opgesteld. Ook waren er natuurlijk weer behoorlijk wat nieuwe ontwerpen uitgekomen, en dan is het wel heel lastig om al die verleidingen te weerstaan. Dat herkennen jullie ongetwijfeld ;-))))
Bovenstaande foto geeft mijn aankopen weer, ik kan weer volop verder dus.........
Fijne zondag allemaal.
Hartegroet, Carla.

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige lekkere aankopen! Smullen zeker van al dat moois. Stiekem ben ik toch wel ietsjes jaloers op je! Maar niet getreurd, volgende ronde gaan we weer samen. Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt idd genoeg te doen denk ik!!! wouw zeg... ik vind het erg jammer dat ik niet kon, maar volgende keer beter!!!
    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes vilt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat was het leuk en gezellig hè?! En heerlijk nagenieten zo met de foto's!! Wat een heerlijke aanwinsten hè?!

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te horen, veel plezier met je aankopen. We zien vanzelf voorbijkomen wat je ervan gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen