zaterdag 20 maart 2010

Lentemarkt


Vanmiddag zijn we naar de lentemarkt van Klavertje Vier in Kolham geweest. Het was weer reuze gezellig en goed georganiseerd. Liesbet complimenten!!! Veel gezien en veel leuke contacten gehad. Ingrid en Suzan, leuk jullie gesproken te hebben!
Tja...en om dan de verleiding van twee hele leuke paasworkshops te weerstaan.....dat is echt te veel gevraagd van mij ;-))))
Dus ons uitje werd iets langer dan gepland. Maar ik ging wel met een heel erg leuk natgevilt ei om een styropor ei, naar huis. Hij hangt inmiddels al in de paastak.
En niet te vergeten deze fantastische eierwarmer. Die gaat zeker een plekje krijgen op de paastafel.

Fijne avond,
Hartegroet, Carla.

12 opmerkingen:

  1. wat een mooi paars paasei ;-) en een leuke eierwarmer, super allebei. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je paasei erg mooi.
    Vooral de kleur is prachtig.
    De eierwarmer zal het vast goed doen op je
    paastafel.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla,
    Wat leuk om je ontmoet te hebben op de lentemarkt. Groetjes van Suzan en wie weet zien we elkaar op een volgende markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke eierwarmer heb je gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ; gezellig hè elkaar eens te ontmoeten ! Je workshop werkjes zijn goed gelukt ; leuk !
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo ik zie dat jij je ook niet hebt verveelt gisteren ;-) Hartstikke leuk man, en nog 2 creaties ook. Super zo'n middagje, want het ziet er prachtig uit! Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo Carla wat mooi, kan me er op verheugen dat je me dit ook gaat leren, liefs tante Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie eierwarmer... ziet er leuk uit zo... en dan je ei! super mooie kleur!
    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke eieren heb je gemaakt en eierwarmer is zo leuk!
    Zal gezellig staan op de paastafel!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Carla,
    ik denk dat ik je maar even "inhuur" om het
    bij mij in huis ook zo leuk te maken met
    pasen! Je creatie's zijn goed gelukt gisteren zeg, erg mooi.

    Liefs je zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk zo'n onverwachte middag, met leuke ontmoetingen en leuke workshops!! Prachtige kleur heeft je ei! Leuk zo met die draden en de kraal! En de eierwarmer houdt de eitjes vast lekker warm! Leuk!!

    Liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen