maandag 22 maart 2010

Paastak

Voor mijn paastak heb ik de kleine kipjes van Niels Holgersson gemaakt. Leuk klusje om te doen. Heerlijk dat gewriemel met die kraaltjes ;-)))
Het grote voordeel hierbij is dat de snipperbak met vilt fantastisch dienst kan doen. Al die kleine stukjes vilt die bewaard worden, daar passen de kipjes doorgaans nog wel uit. Ik heb ook één kip vergroot naar 141%. Dit is overduidelijk "moeder kip" geworden. Haar heb ik gemaakt van 3 mm dik ecru vilt en iets grovere kraaltjes.
Momenteel liggen er nog een paar roze kipjes geknipt die afgemaakt kunnen worden.
Leuk tijdverdrijf voor de tv vanavond.........
Hartegroet, Carla.

6 opmerkingen:

  1. wat een mooie kipjes de kleuren vind ik geweldig. fijne avond groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat enig Carla, je hebt er al een heel riedeltje klaar. Nog een paar roze en de pasen kan komen. Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke eenvoudige kipjes.
    Juist de eenvoud maakt ze mooi.
    Ja en de kleuren natuurlijk.
    Prachtig gemaakt. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kipjes! Had ze nog niet eerder gezien. Leuk al die kleurtjes!!

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat zijn ze superleuk! Heel gezellig, in die tak! ♥ Barbara

    BeantwoordenVerwijderen