dinsdag 16 maart 2010

Leuke kadootjes tijdens de creafamiliedag deel 2

Zoals beloofd nu de rest van de kadootjes die met liefde zijn gemaakt maar ook ontvangen.
De gebakjes werden door Elien en Marije gemaakt! Staat erg gezellig meiden!! Dank je wel!
Meinarda had voor ons allemaal een ei gekantklost. Knap vind ik dat altijd. Meinarda super!! Lijkt me fantastisch om te doen, maar als ik er dan bij na ga denken hoe vaak ik nu al mijn splijtzijde in de knoop heb met het festoneren......dan vraag ik me af of het wel iets voor mij is ;-)))))
Mijn moeder had voor iedereen een eierwarmer kipje gequilt. Zij is helemaal quilt-verslaafd maar ook een combi met vilt vindt ze best leuk. Mam bedankt!!!! Ben er erg blij mee!!
Fijne dag allemaal!
Hartegroet, Carla.

3 opmerkingen:

  1. Wat was het leuk hè?! En wat leuk om zo no gweer na te genieten van alle foto's! Prachtig al die kipjes op stok!! Leuke foto zo!! En mooi al die gebakjes bij elkaar!!! Ze stonden ook zo mooi op een schaal met dat kanten kleedje er onder. En erg leuk alle gekantkloste eieren en kuikentje! wat hingen ze ook mooi bij elkaar!

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super creatief allemaal,erg leuk groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er allemaal mooi uit en wat hebben jullie voor elkaar een mooie creaties gemaakt! Heel bijzonder om te zien!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen