vrijdag 19 maart 2010

Mijn voorjaars-paasmandje......

Bijna één week na onze creafamiliedag heb ik ook mijn voorjaars-paasmandje afgerond.
Afgelopen week heb ik weinig tijd gehad voor mijn viltwerkjes......maar het is toch gelukt!!!
Ik ben heel blij met het resultaat!!
Het geestelijk brein achter dit mandje waren Margreet en haar moeder. Zij hebben een leuk mandje weten in te richten met allerlei kleine viltwerkjes van diverse ateliers. Het Kleine Atelier, Loesebeth en Tintangel. Het ei is natgevilt door Margreet, met wat hulp van haar kleine neefje ;-))) Top gedaan Levi, ik ben er heel blij mee. Het ei heb ik dus open geknipt zodat het kuiken er in pastte. Dat was toch best een spannend klusje moet ik zeggen ;-))))
Allen een heel fijn weekend, de weersvoorspellingen zijn niet zo geweldig helaas.....
Hartegroet, Carla.

6 opmerkingen:

  1. geweldig zeg!!! al die mooie voorjaarsmandjes... deze mag er ook zijn hoor!!!
    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het mooi geworden!!!!! Ziet er hartstikke super uit. Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi voorjaar's mandje, gezellig.
    Fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Carla,

    je mandje is goed gelukt zeg! Erg mooi geworden. Trouwens...van jullie allemaal!

    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig, hoor! Ja, jammer van het slechte weer, maar binnen is het bij jou in ieder geval lente! ♥ Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carla,

    Het mandje is ontzettend leuk geworden!! Wat leuk om te maken allemaal hè?!

    Liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen